REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Urzędnicy gotowi do przebudowy ulicy Purkyniego. Nową pojedziemy za 16 miesięcyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Urzędnicy gotowi do przebudowy ulicy Purkyniego. Nową pojedziemy za 16 miesięcy
Wiosną 2014 roku pojedziemy przebudowaną ulicą Purkyniego. Roboty ruszą najpewniej w czerwcu przyszł...
[Gliwice] Umowa na gliwicki odcinek trasy średnicowej podpisanaartykuł
Pokaż artykuł
[Gliwice] Umowa na gliwicki odcinek trasy średnicowej podpisana
Podpisano umowę na realizację pierwszego odcinka Drogowej Trasy Średnicowej w Gliwicach. Umowa zosta...
firma
Pokaż firmę
Fundacja Panaceum
Płock, Tadeusza Garleja 3
firma
Pokaż firmę
Silesian Medical Group Sp. z o.o.
Tychy, ul. Rudolfa Zaręby 25A
Międzynarodowa firma z branży iGaming SOFTSWISS zwiększa zatrudnienie w centrum programistycznym w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowa firma z branży iGaming SOFTSWISS zwiększa zatrudnienie w centrum programistycznym w Poznaniu
Międzynarodowa firma SOFTSWISS z branży iGaming zwiększa zatrudnienie w stolicy Wielkopolski i wynajmuje nowe biuro w budynku E należącym do kompleksu Nowy Rynek. Firma zajmie około 2 000 mkw. powierzchni wyposażonej w technologie pozwalające redukować zużycie energii elektrycznej czy wody. W procesie transakcji najemcę wspierała firma doradcza JLL.
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]
Na skrzyżowaniu ul. Marsa i Żołnierskiej w Warszawie trwa budowa drugiej estakady. To ostatni etap inwestycji polegającej na modernizacji fragmentu drogi wojewódzkiej nr 631 (o długości 4,8 km, od ul. Naddnieprzańskiej do granicy miasta).
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północ już otwarty [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północ już otwarty [FILM]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zmieniła układ komunikacyjny na południe od stolicy Polski. Rozdzieliła wspólny przebieg dwóch dróg ekspresowych, S7 i S8, który dotychczas kumulował się na odcinku pomiędzy węzłem Opacz na Południowej Obwodnicy Warszawy oraz Jankami. Od piątku, 28 kwietnia trasa wylotowa w kierunku Krakowa rozpoczyna się na węźle Warszawa Lotnisko.
MDC2 Park Kraków Southinwestycja
Pokaż inwestycję
MDC2 Park Kraków South
Skawina, Hałacińskiego
[Wrocław] Skanska podpisuje kolejną umowę najmu powierzchni biurowej we wrocławskim kompleksie Green Towersartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Skanska podpisuje kolejną umowę najmu powierzchni biurowej we wrocławskim kompleksie Green Towers
Do zielonego kompleksu Green Towers, zlokalizowanego we Wrocławiu przy ulicy Strzegomskiej, wprowadz...
Otwarto środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto środkowy odcinek drogi ekspresowej S7 Lesznowola - Tarczyn Północ
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zmieniła układ komunikacyjny na południe od stolicy Polski. Rozdzieliła wspólny przebieg dwóch dróg ekspresowych, S7 i S8, który dotychczas kumulował się na odcinku pomiędzy węzłem Opacz na Południowej Obwodnicy Warszawy oraz Jankami. Od piątku, 28 kwietnia trasa wylotowa w kierunku Krakowa rozpoczyna się na węźle Warszawa Lotnisko.
REKLAMA